21 gen 2011

With Gap, the historic U.S. brand founded in 1969, returns denim flared at the bottom just like in the 70s. The brand for the S/S advertising campaign seems To have nailed the aesthetic pretty quickly: smart, dark denim, with a long slender leg and thigh flare from the knee, and in overall 70s Influence. 
Is so true that by now the fashion and the styling of pants changes very quickly. Narrow, wide, cigarette, flared, soft, of all types and for all age groups, and this is an illuminating example.I think Gap through his touch and his versatility makes these pants absolutely unique and attractive, although they are a must taken from the closet of our parents. Here some of the photographs used for the advertising campaign, whose protagonists are Anja Rubik and Monika Jagaci

Con Gap, lo storico marchio americano, fondato nel 1969, torna il denim svasato, proprio come negli anni '70. Il marchio per la campagna pubblicitaria S/S sembra aver dato forma all'estetica abbastanza rapidamente: intelligente, denim scuro, con una gamba lunga e slanciata che si svasa dal ginocchio, e in generale  tipico dell'influenza anni '70.
È vero che ormai la moda e lo stile dei pantaloni cambia molto rapidamente. Stretto, largo, a sigaretta, svasato, morbido, di tutti i tipi e per tutte le età, e questo ne è un esempio illuminante. Credo che Gap attraverso il suo tocco e la sua versatilità rende questi pantaloni assolutamente unici e attraenti, nonostante siano un must preso dall'armadio dei nostri genitori. Ecco alcune delle foto utilizzate per la campagna pubblicitaria, i cui protagonisti sono Anja Rubik e Monika Jagaciak.
Text by me, pics from the web.

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